2011-10-04

Vecka 40

Måndag: Jobb framför datorn och sedan ett fyra timmar långt möte med Pailyn och Boy (plus middag) om jobbrutiner när jag är tillbaka i Sverige igen samt planering av allt inför kollektionssläppet om drygt två veckor.

Tisdag: Möte med Boy där vi i detalj gick igenom allt kring den nya kollektionen, allt för att vara helt säker på att vi ska hinna. Och går allt som vi vill så har jag en komplett kollektion när jag åker hem på torsdag: redo för fotografering.

Onsdag: Ska lägga order för resten av året samt jobba med massor framför datorn. På kvällen ska jag återigen träffa Boy och Pailyn, nu för att godkänna de sista proverna Boy gjutit sedan mötet i tisdags. Snabba ryck och sjukt stressigt!

Torsdag: Jobb framför dator: det är vansinnigt mycket inför släpp av nya webshopen och den nya kollektionen. Den här dagen hoppas jag också ha mässingsprover av allt som jag kan ta till Sverige. Allt för att det ska finnas något att arbeta inför modevisningen med. Åker hem vid midnatt, så dagen innebär också att packa och fixa i ordning allt inför hemresan.

Fredag: Tillbaka i Sverige för en helg i Uppsala, min kusin fyller 40 och bjuder på stor fest. Så släkt och familj hela denna dag! Och så ska jag försöka sova bort jetlagen....

Den här veckan är det alltså fullt fokus mot Umeå Fashion Week. Och ni anar inte hur vansinnigt stolt och hur mycket jag tror på den här nya kollektionen. =) Hoppas innerligt att ni också kommer att gilla den!

Ska också försöka hinna med lite fin klädshopping samt att bara strosa runt lite. Känns dock bra att jag jobbar riktigt mycket: har fått så mycket gjort och är redan nu mer än nöjd med resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar