2011-09-23

Nämen, Bangkok på måndag då....

Jajamensan! Nu är det bestämt: massor av möten och produktionbesök inbokade i Bangkok under de närmaste tio dagarna.

Har lurat lite på att åka under rätt lång tid men tänkte först skjuta upp det tills jag har bättre med tid (typ om fem månader...), men så kom jag fram till för några dagar sedan att det nog är rätt bra ändå att faktiskt träffa Boy i Bangkok så att vi tillsammans kan planera upp samarbetet under det närmaste halvåret. Sagt och gjort, efter att ha snackat med Boy om vilka dagar som passade honom, bokade jag biljetter nu i morse med avresa på måndag. Ska bli så härligt att verkligen gripa  tag i det som är allra viktigast nu; kapacitet och rutiner kring produktion och orderläggning. Tror att vi tillsammans kan arbeta fram något riktigt bra, och det här är också ett steg på vägen till min dröm: en produktion med full transparens kring arbetsmiljö och -villkor. 

Jag ska också ta mig tid att träffa min älskade värdfamilj plus förhoppningsvis lite kompisar. Samt att shoppa, det finns få ställen med så fantastiska kläder och inspirerande butiker som just Bangkok! =)

Foto taget vid senaste produktionsresan juli 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar