2011-09-30

Kvällsnöje

Även om jag försöker att jobba så mycket det bara gå här i Bangkok passar jag ju såklart på att göra andra trevliga saker också. Igår blev det thaiboxning på Ratchadamnoen Stadium, och så totalt 6 matcher. Tråkigt var dock att den s.k. topfighten var över efter en halv rond efter knockout. Men annars var ju vadslagningen bland publiken minst lika rolig att spana in som själva matcherna.



 
Och på tal om thaiboxning: Jessica, som jag bloggade om i våras, plockade hem ett VM-silver förra veckan. Sjukt imponerande och jag känner mig riktigt stolt! (som om jag skulle ha någon del i det bara för att vi bor i samma stad och tränar i samma källare?! =))

Ikväll ska jag åka till min värdfamilj och sova där en natt, ska bli riktigt trevligt eftersom vi sågs förra sommaren senast. Nu blir det dock jobb framför datorn resten av dagen, allt för att försöka komma ikapp med det som händer hemma nu när jag borta. Tur att internet finns!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar