2011-07-02

REA på topp!

WeeLaa 150 kr
Gårdagskvällens event var riktigt riktigt roligt, och jag tackar alla som kom, minglade och pratade en stund. Sådant gillas!

Sommarrean som drog igång igår fortsätter såklart även idag. Smyckena kommer du nu under lördagen hitta såväl på Schmäck Kompaniet som här på webben. Och jag gillar verkligen att så många verkar ha hittat sina nya sommarfavoriter! Själv tycker jag ju såklart att 150 kr för de här smyckena, som jag fortfarande tycker är riktigt snygga (men jag måste ju tyvärr göra plats för annat i lagret), är en riktig toppendeal! Så jag är hur glad som helst att även ni har upptäckt det!

Jag måste dock lägga i något av en brasklapp: de alla flesta smycken finns i endast ett eller några få exemplar, så även om du hinner köpa smycket här på webben är det inte säkert att du hann först.... jag meddelar dig i så fall om det på måndag... (Webbshoppen är inte tillräckligt smart för att känna av vad som har sålts några minuter innan eller ej) Så ha överseende med detta är ni snälla!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar