2011-05-09

Måndag

Umeå bjuder på strålande sol, men jag sitter inne och jobbar. Det känns dock helt ok eftersom jag suttit med alla fina bilder på SKOG. Har idag jobbat mycket med facebook-sidan samt gjort en katalog som jag mailat ut till återförsäljare och lagt upp digitalt. Älskar tekniken när det fungerar!

Foto: Jenni Sandström

Jag har också ägnat halva söndagen (värdelöst) och några timmar idag åt att gråta över mitt bokförings- och faktureringsprogram. Det har strulat sedan start (november), men nu har det helt lagt ner sig sedan två veckor tillbaka. Fruktansvärt frustrerande, eftersom supporten anser att det är fel på min dator. Kommer aldrig någonsin rekommendera det här företaget.... Så nu ska jag byta program, och har jag otur måste jag lägga in fem månader manuellt igen. Lär bli minst sagt några dagars projekt Teknik är också ett hatobjekt när det krånglar! Så många arbetstimmar som kunde ha lagts på något bättre än det strulet.

Imorgon ska jag träffa Jonas och Anders på RedQ igen. Ska bli trevligt värre.Hade i uppdrag att formulera mitt nuläge och mina mål tills dess. Det får hinnas med i morgon bitti. Bara att kliva upp lite tidigare tänker jag.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar