2011-05-07

Bilder från kvällen

Torsdagen var så intensiv och fin att jag givetvis helt missade att fota. Så just nu håller jag på att skramla ihop bilder från de som lyckades bättre med plåtandet, hör gärna av dig om du har några du vill dela med dig av! Bilderna nedan har jag lånat från en riktigt trevlig blogg. Tack Denise!

Armbandet SKOG
Kollektionen
En av alla vackra bilder på Diana och Fanny, fotade av vansinnigt duktiga Jenni

Halsband SKOG

Förutom släpp av kollektion och imagebilder så var det också riktigt schyssta priser på ordinarie sortiment.
Jag, fokuserad eller förvirrad?
Mer bilder på såväl tavlorna vi visade som mingel från kvällen kommer upp så fort jag kan. Såklart!

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag vill ha armbandet eller det korta halsbandet. Fantastiska! Du är duktig gumman :)

    SvaraRadera
  2. Härligt, grymt att de framkallar vill-ha-känslan! =)

    SvaraRadera