2011-04-15

Min arbetsplats - B.I.C Factory

Sedan den första mars sitter jag officiellt på en grym företagsinkubator, B.I.C Factory, här i Umeå. En fantastisk chans och möjlighet att utveckla mitt företag! Här har jag ett eget ljust kontor: högt i tak, stora fönster och allting i vitt. Underbart.


I samma hus sitter dessutom 16 st andra företag som är precis som jag: unga, drivna och under framväxt. Gissa vilket schysst nätverk man kan bygga här! Och kanske bäst av allt: alla här är exakt så intresserad av det jag gör som jag själv är!

Vilket jag inte är så bortskämd med (min omgivning har nog vid det här laget blivit rätt less att diskutera företag med mig, så jag gissar att även de tycker att det är skönt att jag numera kan prata av mig under vardagarna!). Dessutom har de fokus på hållbarhet, och det gillar jag!

Mitt ljusa fina kontor

Efter två år av heltidsstudier varvat med företag har jag nu sedan 1a april tagit studieuppehåll och satsar nu helhjärtat på JohannaN. Och det är så sjukt roligt! Kanske framförallt för att jag omger mig med så många andra extremt kreativa och duktiga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar